joi, ianuarie 17, 2013

Jurnal abrupt. Miercuri.

Tuturor le place să citească ce fac alţii

- Domnule Spinei, vă rog să-mi povestiţi cum aţi descoperit arta hAiku
- HaikU
"Du-te-n mă-ta"

Interviul ăsta va dura veşnic. Am dat numai 5 întrebări din 10 propuse, omul ăsta nu reacţionează la întrebări directe, el vorbeşte cum vrea şi ce vrea deja de o oră. Pe dracu, eu am examen marţi, vorbeşte la temă!
- Mă scuzaţi, domnul Şchiopu este?
- Noi facem interviu aici.
- Aaaa *zâmbet stupid*

Offtopic, joke semnat profu: "Pe vremea la Suhoi Zakon, o pereche a fost prinsă într-o cameră făcând sex. Cineva intră şi-i prinde. Cică, de ce nu v-aţi încuiat? Ăia răspund: dap' aveau să creadă că bem". Felea, u should smile. Make a motherfucker fake smile. Done.
Proful îmi ţine paltonul să mă îmbrac. Felea smiles, de data asta nu fake.
Calling Sergiu, please wait...
- Alo, dormi?
- Da...
- Blea, scoală, îi ora 12.30.
- Bun

Proşlo 2 ceasa
- Alo, tu şi,  încă dormi?!
- Da, scuză, eu îs bîc.
Skype conversation pe tema "Ce de făcut azi".
- Vii cu maşina, ori iau rutca?
- Ia rutca.
- OK
Lazy Butt

Tot timpul îmi îngheaţă urechile, căciula mea are găuri largi în împletitură, e diudea în ea. Miopie, doi bărbaţi din camioneta pe care scrie "Nefis" se uită de 5 minute la mine.  Am scăpat un 160. N-am idee unde-i liceul teatral.
- Să-mi spuneţi vă rog când va fi liceul teatral.
- Da da, du-te mai în fund, până la Cuza mai este.
Cuza deja a fost. În 1859. Yeeey, liceul teatral, fuck the police, traversez strada fără zebră sau semafor. Deveatietajcă, eu am venit.
Botanica and shit, oameni surovîe. Al doilea etaj, uşă cafenie. Zâmbet, hug, aftershave, săpun, guitar, ceai, guitar, singing, eating, talking about shit, Lana del Rey, Adele, David Guetta ("şi za popsa levaia, ian schimbă"), Evanescence, kissing. Downloadăm "Ray". "Ray" îi pre lung, nu reuşim să bem bere la Avtobus cu Dinu. Downloadăm "Friends", 45 Gb, "Two and a half men" zboară la gunoi. Alegem "The One With The Stoned Guy". Râdem, râdem mult, engleza îi uşoară, eu aproape tăt înţeleg,  pieptul lui îi cald, mâinele lui îs calde, nasul lui îi cald. Dac-ai fi sviter, te-aş purta toată iarna.

- Da?
- Da.
- Quickie.

Курение вызывает маршрутку. Ghetele lui - mai curate decât papucii mei. Trotuarul cu bucăţi de gheaţă, microbuzul 160, femeia în scurtă albă, derivate, constante, "Peredaite pojaluista".
Avtobus, bere, iară bere, awkward silence între fete. Fata din stânga mea, please say something. Fata din stânga mea fumează Kent. Bogaţi elevi are liceul "Igor Vieru". Are pe hanorac un urs de pluş. Cutie pie, fse dela. Samokrutcă, Sergiu a little drunk, tutunul miroase a ceai.
Pe jos acasă, ora nouă şi ceva. Ţigară fumată la semafor: 43, 42, 41, 40...
- Nu-mi închipui viaţa fără tine
- Eu tot
...
- Vezi copacul cela?
- LOL :D
Amintiri din copilărie, drunk talk, gumă de mestecat, lift.

"You're everything to me". And even a shitty day becomes perfect.

Un comentariu: