luni, decembrie 10, 2012

Nimic nou pe frontul de vest din 11 august

Eu am uitat că am blog.

Pe masa mea îi un bardac inimaginabil. Cana cu ceai pute a mentă bâhlită, radiera cu smailic :o e murdară de creion, pe o foaie boţită ş ruptă la un colţ scrie cu litere mari "DISCURS", în casă e întuneric, pe ceas e 17.41, eu stau cu lampa aprinsă şi crăp ciocolată. Mai pe scurt, din august masa mea nu prea s-a schimbat. S-a schimbat viaţa.

Când bunica mea spunea "Ce-i al tău e pus deoparte", te avea în vedere pe tine.


sunt imagine polaroid pe retina ta
acord în Mi minor
un măr din ghiozdanul tău
m-am născut sub pielea ta plină de alunele
mi-am deschis ochii şi am căscat
atunci te-am văzut şi ţi-am spus "tata".
alergi prin venele mele cu ochii închişi
ştii toate coridoarele
le pipăi ca pe-o carte cu litere Braille
insectă lemnivoră sub scoarţa mea.
tu eşti acela despre care a scris Exupery
micul prinţ care vedea un şarpe
ce a înghiţit un elefant.
pentru că tu nu ai văzut o felicie
ci o phelly care a înghiţit
o bucată de soare.
am să tai o şuviţă din părul tău
iar păpuşa ta voodoo am să o sărut
până o să-i fac găuri.

te voi mirosi ca pe o proaspătă cutie cu ceai
şi-n capul meu vor glăsui gândurile
ca vrăbiile într-o salcie veche...

2 comentarii: