miercuri, mai 30, 2012

Eu

Eu demult n-am mai scris pe aici.
Eu ascult God is an Astronaut şi stau cu foile pentru examen la engleză pe masă. Până acum, vreo 2 ore am tot recitit ce am scris pe blogul ăsta de 2 ani de zile şi m-am decis s-o iau de la capăt. Unele lucruri trebuie abandonate, dar nu şi blogul ăsta. L-am creat când eram o puştoaică, acuma sunt o puştoaică puţin mai mare, pe el au fost scrise atâtea lucruri şi ar fi păcat să-l abandonez dintr-o elementară lipsă de timp. Deci da, asta e ceea ce mă caracterizează acum din plin: o lipsă de timp. supermassive black time hole.
De curând am terminat să privesc House, în rând cu mulţi alţii. O să-mi fie foarte dor de el şi cine a privit serialu' să-mi spună ceva seriale la fel ca să am ce privi de azi înainte.
Sunt în sesiune şi după aia o să fac practică. God, o să fac practică adevărată, dar REALĂ, nu teorie şi lecţii de la borator. O să am masa mea la "Adevărul", calcul meu şi o grămadă de însărcinări de la redactor şi o să fie super-tare. Abia aştept, deşi cu frică. Apropo de autorizaţii şi restu'. Am fost luni la BITEI, la spectacolul de dans "Culorile" pus în scenă de japonezi. Am fost pentru a scrie un material pentru Clipa. Şi mi-au dat şi ecuson pe care scria PRESA :D Era fain cum voluntarii de la BITEI se uitau la mine fumând pe prag şi gândindu-se "Ia măi la puştoaică, ce naiba stă pe aici", iar eu mă uit la ei şi le arăt ecusonul. Era aşa de fain cum se schimba faţa lor şi se făcea respectuoasă şi cică "Da, da, avem locuri, să rămâneţi şi la conferinţă de presă". E-o fericire pură senzaţia aia. E munca pe care mi-o doresc din tot sufletu'. Japonezii au fost gorgeous, pozau cu noi şi făceau mutrişoare haioase, se uitau la maioul meu cu bufniţă (desenat de Nika) şi exclamau într-una
"fcuruo" sau ceva de genu' ăsta.
Eu şi ceaiul suntem bine, voi ce faceţi?

3 comentarii:

  1. seriale gen house, dar "gen" de tot: the mentalist, cumva the dresden files(dar cu actori foarte prosti) Dexter e diferit dar e fain, chestii gen medicina spital dar diferite de hpuse: grey's anatomy, scrubs, pt ras 30 rock are momente faine...faina postarea!

    RăspundețiȘtergere