sâmbătă, decembrie 31, 2011

S-a dus şi anul ăsta

Well, a mai trecut şi anul ăsta şi a fost prea lung ca să-mi amintesc cum a fost. Anul ăsta am dat bacul şi am intrat la facultate, credcă a fost decisiv, nuştiu. Am avut destule succese ca să mă mândresc de mine şi am făcut şi cunoştinţă şi cu o mulţime de oameni noi. Mulţumesc şi vouă că mi-aţi fost alături. am scris şi o mică leapşă ca să-mi amintesc ceva detalii despre anul care trece. Nu vă îmbătaţi prea tare, ar fi mai bine să ţineţi minte totul :) Un sfârşit al lumii  2012 fericit!
  • Mâncarea anului: Ha, chiar azi. Biscuiţi în formă de oameni de zăpadă.
  • Băutura anului: forever tea de ăla de la Nika în pliculeţe piramidale.
  • Party-ul anului: de ziua Nikăi :D me gusta
  • Patul anului: cel din Slovenia după 5 zile în autobuz! şi cel al lui Dima, bineînţeles.
  • Piesa anului: Pink Noize Waltz de Diablo Swing Orchestra. Am avut multe descoperiri muzicale anul ăsta.
  • Site-ul anului: 9gag!
  • Blogul anului: Fata de pe o nouă stradă
  • Ruda anului : Mama
  • Gafa anului: talking again to my ex
  • Prietena anului: Milonikarika :D o nou om cu care m-am împrietenit - Dana Vekvert
  • Iubitul anului: sună cam straniu. adică ce mă, tre să-l schimb anual? well, my year started with this great guy. sper că va fi alături şi la anul şi la mai mulţi ani înainte.
  • Îmbrăcămintea anului: fusta. n-am mai purtat niciodată atât de des fuste.
  • Excursia anului: Celje-Venice-Parma-Viena-Lubljana-Prague
  • Vorba anului: mă-ta.
  • Sportul anului: trândăveala
  • Filmul anului: The Fountain
  • Cartea anului: manualul de jurnalism :D Edgar Poe.
  • Parfumul anului: Slip Into, Avon.
  • Jocul anului: Phantom of the Opera din hidden objects.

Un comentariu:

  1. da iaka eu nu ti-am citit postul aseara si m-am imbatat ca porcul. sau ca purshica? nu stiu)) cu toate ca porcii nu se imbata ca oamenii blea.
    of dudisor dudisor)) eu inca-s beata si scriu comm/uri pe bloguri :D

    RăspundețiȘtergere